054-678-7179      
צרו קשר

צילום אדריכלות ועיצוב פנים

אמנם היופי הוא בעיני המתבונן, אך צילום נכון יכול להפוך כמעט כל דבר ליפה. לא משנה אם מדובר באדם, חפץ או בניין – על ידי שימוש בתאורה טובה, זווית צילום נכונה, מצלמה איכותית ויכולת עריכה גבוהה ניתן להגיע לתוצאות מדהימות אשר יהפכו כל ברווזון מכוער לברבור הכי יפה באגם. 

האדריכלים ומעצבי הפנים כיום מודעים לכך ונעזרים בכישורי הצילום של צלמים מובילים על מנת לשווק ולפרסם את עבודותיהם במגזינים ודפי אינטרנט. צילומים אלה מאפשרים ללקוחות פוטנציאליים להתרשם מיכולותיו של האדריכל או מעצב הפנים ולקבל הצצה לעיצוב הצפוי בביתם.

הזמנת צילום אדריכלות ועיצוב פנים

אם החלטתם להזמין לפרויקט צלמת מקצועית שתתעד את עבודתכם, הגיע הזמן לחשוב על קונספט הצילום. לכל בית יש את האווירה והאופי שלו ומומלץ להדגיש אופי זה על מנת לתת גוון ייחודי לעבודה. אופי זה צריך להיות תואם לרהיטים, לווילונות ולכל שאר האביזרים בבית. לא כל אדריכל מסוגל לבצע את ההתאמות העדינות על מנת ליצור את התמונה המושלמת, וכאן נכנסים שירותיה של יהודית הופמן, צלמת אדריכלות ועיצוב מקצועית. שירותיה כוללים :

  • הלבשת הבית לסשן צילומים
  • מציאת קונספט צילום
  • יצירת תמונות אווירה הרמוניות ולייף סטייל
  • יצירת עניין והדגשת אופי הפרויקט
  • התחשבות במזג האוויר והתאמת שעות הצילום למצב התאורה
  • שימוש בציוד צילום מתקדם וחדיש

יהודית הופמן – צילום נכון זה שם המשחק

כל פרויקט צילום של יהודית הופמן מתחיל עם מחקר מעמיק בנוגע לדירה או הבניין המצולם כמו גם לגבי מטרת הפרויקט וחזון המעצב. תהליך הצילום מאופיין ביצירתיות, סבלנות רבה וראיה רחבה של אפשרויות הצילום. חשוב לדעת באיזה אור כדאי לצלם כל אזור בבית וכיצד לתזמן את סדר הצילום בהתאם לתאורה הטבעית והמלאכותית העומדת לרשותנו.

על ידי הוספת אקססוריז מתאימים, הלבשת הבית ותפיסת הזוויות הנכונות ניתן ליצור הרמוניה מושלמת בכל תמונה של הבית, להעצים את רמת העיצוב וליצור עניין וסקרנות אשר מבטיחים למשוך לקוחות לנכס.

צילום אדריכלות ועיצוב פנים

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support